Schimbare de atitudine: milenialii sunt mai loiali companiilor în care lucrează. Tinerii din pieţele emergente sunt mai optimişti şi cred că vor trăi mai bine decât părinţii lor, atât din punct de vedere financiar (71%), cât şi emoţional )62%=

Tinerii din generaţia digitală (cei cu vârste de până în 29 de ani) au devenit mai interesaţi de stabilitatea la locul de muncă, nu le plac nesiguranţa şi incertitudinea, arată un...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.