Companiile trebuie să îşi adapteze mesajele publicitare la noile tehnologii
Companiile care nu au un site conceput special pentru mobil riscă să piardă potenţiali clienţi, dar şi bani în campanii ineficiente, deoarece reclamele nu vor fi afişate sau vor apărea...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Sergiu Manea, CEO al BCR: Am dezvoltat o aplicaţie care să ajute antreprenorii să găsească programele de finanţare care li se potrivesc. Silviu Tamaş, senior enterprise architect, OceanoBe, care a dezvoltat George SmartEU: Lucrăm să integrăm noi funcţiona
- Grafic: Evoluţia vânzărilor de brânzeturi
- Grafic: Cum se împarte piaţa de brânzeturi în funcţie de categorii (pondere valoare, 2023
- Constructorul sibian CON-A Operations şi-a dublat profitul în 2023, ajungând la 55,6 mil. lei, şi afaceri de peste 772 mil. lei
- 5 din 10 companii din România cu afaceri de peste 10.000 lei au în acţionariat femei. Delia Olteanu, ING România: Femeile sunt tot mai implicate în mediul antreprenorial local, însă potenţialul de creştere este încă foarte mare