În culisele operaţiunilor celui mai mare retailer online de fashion din România, Fashion Days. Cum să convingi sute de mii de clienţi să cumpere haine pe care le văd doar pe ecranul mobilului

În businessul online de fashion, în care clientul interacţionează cu produsele de la distanţă, de pe ecranul laptopului, telefonului sau al tabletei, pozele trebuie să fie atât de bune...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.