Radiografia industriei bunurilor de larg consum cu viteză de circulaţie mare. Numărul de companii din FMCG scade, însă businessul şi numărul firmelor de peste 100 mil. euro sunt pe plus

Numărul companiilor active în industria FMCG a scăzut în perioada 2008 – 2015 cu aproape 17%, în timp ce businessul lor cumulat  a avut un plus de 26%, semn că jucătorii rămaşi...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola
Read this article in English on www.ZFEnglish.com

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.