Tactica liderului de piaţă

Albalact reînvie un brand vechi de peste 40 de ani şi îl plasează pe segmentul superior de preţ

Albalact, liderul pieţei de lactate, a făcut anul trecut rebrandingul brandului cu acelaşi nume, care a luat naştere în 1971, odată cu compania, şi l-a poziţionat pe un segment superior...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.