Spaniolii de la Inditex îşi completează portofoliul cu brandul Uterqüe, singurul care nu era încă în România. Primul pas îl fac în online

Grupul spaniol Inditex, un gigant cu afaceri anuale de peste 18 mld. euro, a adus pe piaţa locală cel de-al optulea brand din portofoliu, Uterqüe, care se adresează clienţilor cu venituri...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.