Interviu
Zhanat Tussupbekov, CEO KMG International: Vrem să creştem în ţările din regiunea Mării Negre. Pentru anul viitor avem un buget de investiţii de 200 de milioane de dolari
„Strategia noastră pe termen lung se concentrează pe creşterea organică în ţările din regiunea Mării Negre, inclusiv pe extinderea afacerii de retail în România, creşterea...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Analiză Cine sunt antreprenorii care au creat cele mai puternice branduri româneşti?
- Exclusiv ZF Corporate Tradiţia e ADN-ul poporului
- Evoluţia comerţului în era digitală – provocări şi tendinţe în eforturile de adaptare la preferinţele consumatorilor
- Exclusiv ZF Corporate Analiză Un altfel de război comercial
- Exclusiv ZF Corporate Analiză Aceeaşi Mărie, cu altă... identitate vizuală