Înâi se uită pe online, apoi cumpără din magazin
Peste 30.000 de lei, cea mai mare comandă online a IKEA România
IKEA, cel mai mare retailer de mobilă şi decoraţiuni de la nivel global, a primit în anul de catalog septembrie 2014-august 2015 o comandă online care l-a costat pe un client din România...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Exclusiv ZF Corporate Amalia Săftoiu, proprietar AmiAmalia: Spiritul antreprenorial este mare în România, dar ar trebui să existe o comunitate mai legată şi un dialog mai constructiv, nu doar cifre şi profit
- Exclusiv ZF Corporate Dorin Andreica, managing director Soft Net Consulting: Digitalizarea înseamnă procese clare într-o companie, dar costul este unul ridicat
- Creditul privat total pentru populaţie şi firme a mers cu frâna trasă în T1/2024, cu un ritm mediu de doar 5%, la jumătate faţă de viteza din T1/2023
- ZF/iBanFirst Regional Business Summit, ediţia a treia. România şi regiunea trebuie să treacă peste imaginea de ieftine, dar riscante. Oportunităţile de investiţii în regiune sunt mari
- ZF/iBanFirst Regional Business Summit, ediţia a treia. România şi regiunea trebuie să îşi îmbunătăţească brandul. Pentru expansiunea businessului e nevoie de o strategie bună, echipe bune şi networking