Analiză

De unde îşi cumpără românii ochelari. Magazinele de optică au 70% din piaţă, restul se împarte între online, hipermarketuri şi magazine de modă.

Magazinele de optică domină clar piaţa de ochelari de soare şi de vedere, cu o cotă de puţin peste 70%, în timp ce restul de procente sunt „fărâmiţate“ între mai multe segmente,...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.