Cum poate ajunge aplicaţia unei firme locale pe smart TV-urile marilor producători
Companiile care au în plan să dezvolte aplicaţii pentru televizoarele inteligente – o piaţă aflată în prezent în plină dezvoltare - au la dispoziţie mai multe surse de venit, în...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Grupul olandezo-belgian Ahold Delhaize, proprietarul retelei Mega-Image, a anuntat deschiderea la Bucureşti a unui centru de tehnologie care va ajunge la 250 de specialişti IT în următorii ani
- Samsung, Jacobs şi Lavazza, primele pozitii în topul celor mai puternice 30 de branduri în România
- Aplicaţia Munch a start-up-ului din Ungaria care vrea să combată risipa alimentară a avut peste 5.000 de descărcări în prima lună de la lansarea în România
- Start-up-ul Telerenta, platformă pentru închirierea de echipamente electronice, adaugă noi categorii de produse în portofoliu, precum foto şi video, electrocasnice şi IT. „Estimăm că până la finalul lunii mai vom depăşi 400 de produse ce pot fi închiriate
- Urmariţi azi de la ora 19 la ZF IT GENERATION: La ce riscuri se expun companiile din punct de vedere juridic atunci când folosesc soluţii AI? Dar producătorii care integrează tehnologia AI în produsele lor software? Ce presupun primele reglementări pe zon