Un grup austriac cu 300 de angajaţi în două call-centere a ajuns la vânzări de 20 de milioane de lei
Furnizorul de servicii de suport Competence Call Center (CCC), cu sediul central în Viena (Austria), a ajuns anul trecut la afaceri de 19,4 milioane de lei în România, acesta fiind cel mai...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Statul „doarme“ cu cazările Airbnb sub nas, o piaţă de cel puţin 180 mil. euro
- Răzvan Raţ se alătură consiliului operatorului BVB în locul lăsat vacant în februarie de Robert Pană
- Primul pas pentru a automatiza procesele dintr-o companie e să vorbeşti pe limba angajaţilor: „Oamenii nu trebuie întrebaţi ce ar dori să automatizeze, ci ce ar prefera să nu mai facă“
- ZF HR Trends 2024: „Viitorul resurselor umane, sub presiunea transformărilor”. Elena Mega, UiPath: Statisticile spun că 50% dintre angajaţi vor fi sprijiniţi de un asistent de tip robot până în 2028. În prezent, deja una din patru organizaţii foloseşte un
- Suplimentul ZF Top Employers: Inteligenţa artificială, motorul transformării muncii în 2024. „Impactul inteligenţei artificiale asupra modului în care lucrăm şi, implicit, asupra companiilor noastre nu poate fi ignorat.”