Piaţa francizelor din România

Louis Vuitton este singurul brand venit direct. Brandurile de modă de lux au preferat să testeze piaţa din România în sistem de franciză. Miza? Peste 700 de milioane de lei

Piaţa de lux din România s-a conturat în ultimii zece ani când tot mai multe branduri internaţionale şi-au făcut curaj să pătrundă pe piaţa locală. Cele mai multe însă au venit în...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.