Trecerea de la un brand de volum la unul de nişă pentru un executiv de 36 de ani din industria auto: „Primul meu obiectiv a fost să-mi cunosc oamenii din echipă“

Dora Pasăre, 36 de ani, a lăsat în toamna acestui an un brand clasat pe locul patru în topul mărcilor auto de import (Renault) pentru a se ocupa de marca Nissan, parte a aceluiaşi grup, un...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.