Amato, Cellini: Ne extindem pe segmentul ceasurilor cu preţuri mai mici. Vânzările produselor de peste 5.000 de euro au scăzut cu 50% în criză

Alessandro Amato, italianul care deţine în România ma­ga­zinele de lux Cellini, Gucci şi Paul&Shark, vrea să se extindă în acest an cu uni­tăţi noi pe segmentul mediu sub branduri...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.