Profitul trimestrial al Ryanair a scăzut cu 21% din cauza costului carburantului şi a datei Paştelui

Vânzările au crescut cu 5%, la 1,34 miliarde de euro. Costurile cu carburanţii au urcat cu 6%, iar numărul mediu al zborurilor a fost mai mic cu 4%, din cauza datei Paştelui. Profitul a...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.