Media Fact Book: Piaţa de publicitate va fi de 295 milioane de euro în 2013, în scădere faţă de 2012
Valoarea totală netă a pieţei de publicitate din România a scăzut cu 2,6% în 2012, comparativ cu anul 2011, ajungând la 303 milioane de euro, toate mediile de comunicare fiind afectate, cu...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Iaşi te inspiră! Un proiect ZF/BT. Atelier Poteca, un centru în care se desfăşoară cursuri de pictură şi ceramică, vrea să treacă graniţele Iaşiului şi să francizeze conceptul
- C&A deschide patru magazine în 2024. „Avem în plan să extindem reţeaua“
- ZF Investiţi în România! Un proiect ZF şi CEC Bank. Producătorul de lactate Artesana vrea peste 6 mil. euro prin Programul de Tranziţie Justă pentru o fabrică de brânzeturi în judeţul Galaţi
- ZF/PwC La cafea cu Mihai Bordeanu, Dacia: Cariera mea este un paradox, dar în primul rând am avut multă şansă. Acum sunt copilul şi beneficiarul planului de reorganizare al grupului Renault
- Urmează ZF/iBanFirst Regional Business Summit, 24 aprilie, de la 09:00, pe zf.ro. De la prezenţă regională la prezenţă mondială: cum se pot extinde companiile din Europa Centrală şi de Est la nivel mondial