Karl-Johan Hasselström, Global COO Universum: O companie îşi poate dezvolta şi implementa o strategie de employer branding de la zero în cel mult opt luni

Deficitul acut de candidaţi de pe piaţa muncii i-a obligat pe angajatori să înţeleagă că este necesar să aibă grijă de reputaţia organizaţiei şi astfel au început să caute...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.