GEN Z Lifestyle. Ce au angajatorii de învăţat de la Taylor Swift şi de ce pentru tineri relaţia cu locul de muncă a trecut din teritoriul neutru la ceva foarte personal?
♦ Taylor Swift este văzută ca un popicon pentru Gen Z, dar ce legătură are strategia ei, care a transformat-o într-un fenomen global, cu cea aplicată de un business care-şi doreşte...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Cum îşi atrage Croaţia cetăţenii de peste graniţe înapoi cu un program de stimulente
- Creştere semnificativă a numărului de maghiari din Austria. Ce se află în spatele cifrelor?
- Şefa celui mai puternic sindicat german îndeamnă Berlinul să renunţe la limita privind împrumuturile pentru a proteja economia
- Premierul italian şi Stellantis, aproape de un acord pentru protecţia locurilor de muncă din sectorul auto italian
- Pagina verde. EcoNews ZF