Simona Fîrtat, L’Oreal: În poziţiile de entry-level căutăm persoane cu atitudinea şi valorile potrivite pentru a învăţa
Simona Fîrtat, corporate communication and public affairs manager în cadrul L’Oreal România afirmă că astăzi candidaţii au devenit mai sofisticaţi şi nu mai pot fi convinşi doar cu...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Cum se împart vânzările grupului pharma Remedia în S1/2022: distribuţia de medicamente ocupă peste 90% din businessul total
- Grafic: Cum arată coloana vertebrală a businessului românesc în ultimii doi ani
- Maratonul pentru consolidare. Primele cinci reţele de farmacii controlează 31% din piaţa totală în 2021, cu aproape 2.600 de unităţi cumulate
- Pagina verde. EcoNews ZF
- Pagina verde. ANALIZĂ. Poluarea care nu se vede, dar se aude: Traficul rutier este inamicul liniştii în oraşe. Bucureştiul avea acum patru ani peste 200 de zone cu zgomote peste limitele admise. Ce s-a schimbat?