Farmaciile Sensiblu au raportat afaceri de 1,8 mld. lei în 2019, în creştere cu 7%, însă compania a intrat pe pierderi. Începând cu 2020, majoritatea farmaciilor Sensiblu şi Punkt, parte din grupul A&D Pharma, s-au rebranduit sub numele Dr. Max, brandul cu preţuri mici al acţionarilor cehi

Sensiblu, a doua cea mai extinsă reţea de farmacii din ţară, cu o parte din cele circa 650 de farmacii rebranduite începând cu 2020 sub umbrela Dr. Max, a raportat afaceri de 1,8 mld. lei...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.