STUDIU: Românii vor, de la o bancă, servicii sunt uşor de utilizat, rapiditate şi securitate
Cele mai importante trei caracteristici pe care românii din mediul urban le asociază cu o bancă modernă sunt uşurinţa în utilizare, menţionată de 80%, urmată de rapiditate (76%) şi...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Cifra de afaceri din comerţul cu autovehicule şi motociclete a crescut în februarie
- S-a câştigat marele premiu la Loto 6/49 în valoare de peste 1,94 milioane de euro
- Sondaj: 47% dintre angajaţi sunt în căutarea unui nou loc de muncă
- 70% dintre angajaţii din HoReCa şi turism câştigă sub salariul mediu pe economie
- Volumul cifrei de afaceri din comerţul cu autovehicule şi motociclete a scăzut, în ianuarie