Alibaba permite micilor companii americane să vândă pe platforma sa

23 iul 2019 Autori: Laura Albu , Mediafax

Platforma chineză de comerţ electronic Alibaba Group Holdings Ltd va permite de acum înainte micilor afaceri din Statele Unite să vândă pe site-ul său, au anunţat reprezentanţii companiei marţi, potrivit Reuters.

Prin această acţiune, compania accesează comerţul electronic business-to-business şi se confruntă cu marele rival, Amazon.com.

Până acum, micile afaceri din SUA erau capabile doar să cumpere de pe Alibaba.com.

Aproape o treime din clienţii platformei Alibaba sunt din Statele Unite. Mai bine de 95% din vânzători sunt din China. Acest plan va deschide, pentru comercianţii din SUA, pieţele din ţări ca India, Brazilia şi Canada. Comercianţii americani vor putea să vândă, de asemenea, şi altor vânzători din SUA.

Iniţiativa celor de la Alibaba faţă de afacerile mici din Statele Unite apare în timp ce compania a înregistrat o creştere uşoară a încasărilor din comerţul electronic, care a fost ameninţat de tensiunile comerciale dintre Statele Unite şi China şi de rivalul nou apărut Pinduoduo Inc.

Printeaza

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.