ZF Live. Eliza Rogalski, managing partner, Rogalski Damaschin: Cea mai importantă resursă, în mod paradoxal, nu mai sunt banii, ci atenţia oamenilor. Căutăm acele idei şi strategii care captează atenţia oamenilor şi care îi conduc de la un ecran la un raft, la un birou de credite sau în faţa unui produs
♦ Astăzi, campaniile de comunicare trebuie să fie mai lungi, iar brandurile trebuie să fie prezente pe mai multe canale ♦ Platformele sociale sunt foarte importante...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Veranda Mall, centru comercial dezvoltat în zona Obor, intentionează să deruleze un nou proces de extindere în următorii ani
- Business sportiv. Capitala iese la alergat. Peste 12.000 de alergători sunt aşteptaţi la Raiffeisen Bucharest Marathon, ce va avea loc în acest weekend
- Business sportiv. Cum poate fi sportul un instrument de marketing pentru companii? Challenges by Sportin, o aplicaţie de competiţii sportive, vrea să adune antreprenori şi companii care să convingă oamenii să facă sport
- Ionuţ Ardeleanu, CEO al Auchan România: Creştem peste piaţă şi asta fără să avem o expansiune la fel de alertă precum a concurenţei. Strategia din ultimii ani de accelerare a vânzărilor dă rezultate
- Ce angajamente şi-a luat Mega Image pentru ca preluarea lanţului Profi să nu afecteze piaţa concurenţială