Brandurile locale îşi doresc să iasă din ţară, să meargă spre pieţele internaţionale
ZF Live. Anca Rarău, managing partner, Brandocracy: Cea mai bună pregătire pentru criză este să-ţi pregăteşti partea de marketing şi de comunicare. Am trecut câteva crize în vieţile noastre şi s-a văzut că cei care nu stau cu capul în nisip şi care încep să comunice sau să facă ceva vor ieşi câştigători din orice criză.
„Piaţa în sine este foarte dinamică şi ce vedem la brandurile cu care noi lucrăm acum este dorinţa lor de a deveni lideri. Ce se mai vede în piaţă este extinderea internaţională....
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- ZF Live. Eliza Rogalski, managing partner, Rogalski Damaschin: Cea mai importantă resursă, în mod paradoxal, nu mai sunt banii, ci atenţia oamenilor. Căutăm acele idei şi strategii care captează atenţia oamenilor şi care îi conduc de la un ecran la un raf
- Iulius Mall Suceava a intrat într-un proces de extindere estimat la 40 milioane euro. Lucrările vor fi finalizate în prima jumătate a anului 2025
- Grupul german Fuchs, care a finalizat o investiţie de 8,5 mil. euro, vrea să-şi dubleze cifra de afaceri în zece ani, în special din mărci private
- Aplicaţia zilei: Trendyol
- METRO intră mai activ în lupta cu Shop&Go şi Froo pe piaţa din Bucureşti cu un concept LaDoiPaşi dedicat zonei urbane