Brandurile locale îşi doresc să iasă din ţară, să meargă spre pieţele internaţionale
ZF Live. Anca Rarău, managing partner, Brandocracy: Cea mai bună pregătire pentru criză este să-ţi pregăteşti partea de marketing şi de comunicare. Am trecut câteva crize în vieţile noastre şi s-a văzut că cei care nu stau cu capul în nisip şi care încep să comunice sau să facă ceva vor ieşi câştigători din orice criză.
„Piaţa în sine este foarte dinamică şi ce vedem la brandurile cu care noi lucrăm acum este dorinţa lor de a deveni lideri. Ce se mai vede în piaţă este extinderea internaţională....
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Secretele antreprenorului de succes - SAS 2025: „IMM-uri româneşti pe harta lumii: O Misiune IMMposibilă?“ De la local la global: IMM-urile româneşti trebuie să îndrăznească să facă pasul pe pieţe externe. Avem produse şi servicii bune, trebuie să avem cu
- Lanţul american de fast food Wendy's anunţă primele deschideri din România şi planuri de investiţii de 200 mil.dolari
- Tabloul „Nimfă dormind” de Nicolae Grigorescu a fost vândut pentru 330.000 de euro la licitaţia de primăvară Artmark
- ZF HR Trends 2025. AI în HR: partener, nu înlocuitor – mai mult timp pentru oameni, mai puţin pentru sarcini repetitive. Inteligenţa artificială transformă managementul resurselor umane
- Business sportiv. Gukesh Dommaraju, campion mondial la şah: Copiii care au fost introduşi în şah la şcoală au avut rezultate mai bune. Chiar şi dacă nu fac din şah o carieră, ci doar ca un hobby, le aduce beneficii