Reclamele la medicamente fac legea în prime-time-ul posturilor de televiziune
Medicamentele, alimentele şi băuturile, serviciile din industria de telecom, cele bancare şi nebancare sau cosmeticele sunt în topul celor mai frecvente reclame difuzate marţi seara în...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Business sportiv. Gukesh Dommaraju, campion mondial la şah: Copiii care au fost introduşi în şah la şcoală au avut rezultate mai bune. Chiar şi dacă nu fac din şah o carieră, ci doar ca un hobby, le aduce beneficii
- Business sportiv. Generaţia de Suflet, aşa cum a fost denumită naţionala de fotbal a României la EURO 2024, a devenit un brand al fotbalului românesc. „Generaţia de Suflet nu este un artificiu de marketing. Este un fenomen social autentic“
- Cum arată noile magazine H&M? Au o zonă de second-hand, cabine de probă inteligente şi extinse spaţii pentru beauty, inclusiv un salon de manichiură şi unul de conturare a sprâncenelor
- Supliment ZF Branduri româneşti. Mircea Turdean, CEO al Farmec: „Pentru acest an avem în plan o serie de investiţii importante în proiecte de modernizare, lansare şi relansare a unor game de produse“
- Exclusiv ZF Corporate Supliment ZF Branduri româneşti. Brand românesc „made in străinătate“: napolitana Joe, crema Elmiplant, ciocolata Poiana şi detergentul Dero au ajuns să fie importate în ţara lor mamă. Cum?