Piaţa de media creşte cu 11% în acest an, la 407 mil.euro; investiţiile în publicitate sunt pe plus pe toate canalele, cu excepţia printului
Piaţa de media din România va creşte cu 11% anul acesta, la 407 milioane euro, iar în 2018 se va majora cu circa 13%, potrivit datelor actualizate ale raportului Media Fact Book realizat de...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Samsung, Jacobs şi Lavazza, primele pozitii în topul celor mai puternice 30 de branduri în România
- tbi bank dublează limita pentru plăţi în rate fără dobândă la 2.000 de lei de Paşte în aplicaţia mobilă şi vrea să lanseze plata în rate a vacantelor
- Lanţul românesc de restaurante Spartan, vândut anul trecut de omul de afaceri Ştefan Mandachi celor mai mari francizaţi ai lanţului, a încheiat 2023 cu afaceri de 48 de milioane de euro şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel
- Exclusiv ZF Corporate Delia Mircea, proprietar Contzilla: Începutul de an a adus presiune din partea Fiscului asupra antreprenorilor cu creşterea de taxe dar şi la nivel declarativ
- Alin Popa, Business Development Director Residential, Crosspoint Real Estate: Cred că «oraşul de 15 minute» se aplică doar chiriaşilor. Noi suntem o tară de proprietari. Nu poti locui într-un astfel de complex mai mult de 1-2 ani când ai familie