Jocurile Olimpice de la Tokio se îndreaptă către un eşec economic de aproape 20 de miliarde de dolari. Marile companii japoneze, în frunte cu Toyota, vor să se distanţeze de acest eşec anulând contractele de reclamă

Jocurile Olimpice de la Tokio, născute dintr-o rivalitate regională, au făcut istorie încă înainte de a începe. Sunt primele unde organizatorii au renunţat la spectatori, aceasta după ce...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.