Edelman, una dintre cele mai mari firme de public relations din lume: Companiile mari trebuie să găsească soluţii, nu să vândă emoţii şi imagine. Dacă brandurile mari nu îşi asumă un rol important, ţările lor nu vor depăşi această criză

Companiile trebuie să găsească soluţii pentru a ieşi din criză, nu să vândă emoţii şi imagine, iar un rol important în această perioadă o au brandurile, care trebuie să acţioneze...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola
Read this article in English on www.ZFEnglish.com

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.