Business Magazin 10 ani - BM Storytellers, un punct de întâlnire care transformă poveştile în idei
BM Storytellers este un eveniment nou, conceput sub forma unor întâlniri cu public, câte una în fiecare lună, în care povestea socio-economică a ultimilor zece ani este redată de cele mai...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Grafic: Cum arată coloana vertebrală a businessului românesc în ultimii doi ani
- Pagina verde. Irina Siminenco, Nestlé: 92% din ambalajele produselor noastre de pe piaţa din România sunt reciclabile sau reutilizabile
- Retailerul Cora: Asistăm la o competiţie puternică între branduri şi mărci private, acestea din urmă având un potenţial bun de creştere şi profitabilitate
- Grupul italian De’Longhi are un proiect de investiţii de 100 mil. lei în a treia fabrică din România, la Satu Mare, dar aşteaptă răspunsul pentru un ajutor de stat de 40 mil. lei
- ANALIZĂ. Jumătate din cifra de afaceri totală din România este realizată de 2.000 de firme mari. Microîntreprinderile, cu 13% contribuţie la afaceri, generează o treime din profit, cât firmele mari