Brand Finance: Brandul eMAG creşte în valoare cu 29% şi devine cel mai valoros brand românesc, depăşind pentru prima dată brandul Dacia. Cel mai puternic brand este Banca Transilvania
Topul celor mai valoroase branduri româneşti este condus în acest an de eMag, evaluat la 1,02 miliarde euro, în creştere cu 29%, care a depăşit Dacia, în scădere cu 28%, la 815 milioane...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Untold atrage Mozaik Investments în acţionariat şi ţinteşte toate scenele lumii
- Mozaik Investments, cu Sacha Dragic şi Vlad Buşilă printre fondatori, preia un pachet minoritar la Untold Universe şi vrea extindere internaţională pentru Untold
- Surpriză: Fondul de investiţii Mozaik Investments a cumpărat un pachet minoritar de acţiuni la Untold Universe şi vrea să extindă brandul la nivel internaţional
- Cum poţi ajunge să lucrezi pentru giganţi internaţionali: este important să fii vizibil, să participi la târguri internaţionale
- Premieră: statul român a căutat vârfurile româneşti din cercetare la nivel global şi a oferit premii celor mai spectaculoase proiecte, din domenii precum inteligenţa artificială sau tratamentul bolilor neuropsihiatrice şi al cancerului, derulate şi în Rom