Analiză ZF: Medicamentele şi produsele alimentare se bat pentru prima poziţie în topul celor mai difuzate reclame
Alimentele şi băuturile, medicamentele fără reţetă, cosmeticele, industria telecom, dar şi creditele domină topul celor mai frecvente reclame difuzate pe trei dintre cele mai urmărite...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- George Răşchiţor, general manager al Sinaps: Bugetul mediu de promovare în online a fost mai mare cu circa 5% în ultimele 12 luni decât în aceeaşi perioadă anterioară
- Lanţul de cinematografe Cineplexx: Vom continua sa modernizam locaţiile existente, si sa deschidem noi cinematografe
- Grafic: Evoluţia principalilor indicatori de business ai Vodafone România SA
- Grafic: Ce cote de piaţă aveau principalii furnizori de comunicaţii pe principalele categorii de servicii, după numărul de cartele, abonaţi sau conexiuni la 31 decembrie 2021
- Arhitecţii internaţionali care au proiectat atracţii urbane precum The Gherkin din Londra, biblioteca Tianjin Binhain din China, Muzeul Mercedes-Benz din Stuttgart şi National Museum of XXI Century Arts din Roma concurează pentru realizarea unei clădiri l