Top 100 Cele mai valoroase companii din România în 2024
82. PRO TV
PRO TV, companie cu activitate în industria media, a coborât 11 poziţii în topul celor mai valoroase businessuri din România, ajungând la o valoare de 383 de milioane de euro, în scădere...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Cei mai mari jucători din economie: 20 de ani. Imposibil de detronat. Care sunt liderii de piaţă pentru care de două decenii nu există decât primul loc. Automobile Dacia domină piaţa auto cu o cifră de afaceri care a crescut de şase ori faţă de 2005
- „Este loc pentru mai multe magazine“. Cum vrea METRO, care a deschis drumul comerţului modern în România, să-şi mărească prezenţa într-o piaţă tot mai concurenţială: încă trei magazine cash & carry în următorii ani şi câteva sute de unităţi La Doi Paşi Ex
- EJobs: 160.000 de aplicări pentru joburile part time au fost înregistrate de la începutul verii. O treime dintre acestea au fost pentru poziţiile remote
- Grafic: Evoluţia reţelei de magazine Mega Image în România între 2008 şi 2022
- Interviu ZF. Mircea Moga, CEO al Mega Image: Pariem pe remodelarea magazinelor existente şi mai puţin pe expansiune. Suntem deja relevanţi în marile centre urbane. Mega Image operează circa 1.000 de magazine sub două branduri – Mega Image şi Shop & Go