Producătorul clujean de lenjerie intimă Jolidon, în reorganizare, a reuşit marje lunare de profit de peste 10%

Compania s-a aflat pe minus în opt din cei nouă ani cuprinşi între 2009 şi 2017 (cele mai recente date publice), adunând pierderi de peste 220 de milioane de lei. Singurul an pe plus este...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.