Am avut prezenţă mai bună decât ucrainienii, bulgarii sau ungurii
Nouă companii locale şi-au dus produsele pentru casă şi HoReCa la unul dintre cele mai mari târguri din lume
Un număr de nouă firme din România, care produc obiecte pentru casă, de la ceşti, la farfurii, vaze, obiecte de iluminat şi până la mături din lemn, şi-au cumpărat standuri la târgul...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Început abrupt de 2025: numărul de companii nou-înfiinţate în România a scăzut cu 32,3% faţă de trimestrul precedent, a doua cea mai mare scădere din UE
- Cel mai mare business antreprenorial românesc dă startul extinderii în Balcani. Visul îndrăzneţ al fraţilor Pavăl: în 1998 sperau să treacă graniţele oraşului Bacău, în 2009 au ajuns în Bucureşti, iar în 2025, după ce au acoperit toată ţara cu magazine de
- ZF Live. Iurie Moraru, Prosperity Circle, o companie pentru family offices: Cel mai mare client pe care l-am avut avea active de peste 1,5 mld. euro. Cât de bogaţi sunt românii? Conform studiilor, numărul de români care au active de peste 30 mil. euro est
- Studiu de caz: Ce strategie ajută brandurile din industria lactatelor să crească: Fond de investiţii care să susţină antreprenorul din spatele brandului sau investitor strategic?
- Numărul de companii nou-înfiinţate în România a scăzut cu 32,3% faţă de trimestrul precedent, a doua cea mai mare scădere din UE. La nivelul UE, numărul de firme nou-înfiinţate a scăzut cu 5,1% faţă de trimestrul precedent, iar în zona euro declinul a fos