Conferinţa ZF/Apa Nova „Cum putem creşte competitivitatea companiilor româneşti?“ Eficienţa unei companii se măsura în trecut doar în mulţumirea acţionarilor. Acum companiile competitive se uită la toţi stakeholderii - clienţi, angajaţi, autorităţi, acţionari

Foarte multe companii au rămas în paradigma de business a epocii industriale, un model de business nesustenabil şi neadaptat pieţei. Pentru ca o companie să se adapteze la cerinţele...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.