Conferinţa „România 100 de ani de business“, Timişoara. Cătălin Olteanu: România trebuie să pună pe harta un produs unic, care să susţină economia locală, aşa cum a făcut Nokia în Finlanda. „Eu văd Timişoara-Arad ca un hub regional. Este o chestiune de timp până când oamenii din jur vor veni aici.“
Cătălin Olteanu-Heel, director general tehnic şi investiţii al Retim Ecologic Service, companie timişoreană specializată în servicii de salubrizare şi colectare a deşeurilor, spune...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Analiză Cine sunt antreprenorii care au creat cele mai puternice branduri româneşti?
- Opinie Ioan Dumitraşcu şi Irina Oprea, Filip&Company: Drumul către sustenabilitate, un scurt ghid pentru antreprenori din perspectiva CSRD
- Top 1.000 cele mai mari companii din România, astăzi, 29 martie. Cum s-a schimbat businessul mare în şapte ani de când ZF şi Deloitte realizează anuarul Top 1.000 cele mai mari companii din România
- Producătorul de panificaţie Pambac investeşte aproape 9 mil. euro în modernizare şi retehnologizare
- Grafic: Creşterile salariale preconizate de companii pentru anul 2024