Cafeaua, atracţia din zorii noilor generaţii de business. „Piaţa de cafea de specialitate din Bucureşti şi din România creşte din ce în ce mai mult din 2013 încoace“. Unii tineri au îndrăznit chiar să se întoarcă din străinătate în România doar pentru a-şi deschide un business în domeniul cafelei

Dintre toate nişele pe care micii antreprenori le preferă pentru a acumula experienţă în business, cea a cafenelelor pare să fie printre cele mai efervescente, dacă nu chiar în top. Deşi...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.