Reţeaua Casa Brutarilor a ajuns la 30 de brutării proprii şi continuă extinderea în retailul internaţional. „În curând vom livra şi în Braşov, planul fiiind să acoperim perimetrul de 100 km în jurul Capitalei în următoarele două luni.“
Bake Expert, compania care deţine magazinele Casa Brutarilor, a ajuns la 30 de unităţi prorprii sub acest brand şi mai vrea să deschidă minumum două brutării în Sectorul 1 al Capitalei....
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Conferinţa ZF IMM’24. Echilibrul IMMperfect. „Unde-i dialogul?“, întreabă antreprenorii din IMM-uri. „Statul şi băncile ne spun, ne prezintă, dar nu stau să ne asculte. Noi ne ajutăm singuri!“
- Conferinţa ZF IMM’24. Echilibrul IMMperfect: pot profita micile afaceri de oportunităţi pentru a reduce riscurile? „Spiritul antreprenorial este mare în România, dar ar trebui să avem un mediu de afaceri mai uşor, să existe un dialog între toate părţile
- ZF 15 minute cu un antreprenor, un proiect Ziarul Financiar şi Alpha Bank. Cine este Mihai Panfil, omul care a deschis piaţa cafelei de specialitate în România, şi care este povestea Origo?
- Iaşi te inspiră! Un proiect ZF/BT. Remus Deleanu, preşedintele directoratului Cotnari: Faptul că producem doar vinuri din soiuri româneşti poate fi simultan un avantaj şi o barieră la export
- ZF Live. Emanuel Oprea, COO, Poultry Investment: Ne-am bugetat afaceri de 80 mil. euro anul acesta. Vrem să transformăm brandul Puiul de Crăieşti dintr-un brand regional într-unul naţional