6 din 10 români spun că vor începe să cumpere mai des produse locale. Ştefania Kadima, agenţia de comunicare Republika: Întoarcerea la normal va însemna pentru multe branduri o cursă nebună pentru recuperarea volumelor pierdute în aceste luni

Modificarea obiceiurilor de consum ale românilor, precum şi adaptarea acestora după încheierea stării de urgenţă impusă de guvern în contextul pandemiei de COVID-19, reprezintă...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.