Germania finanţează o viitoare reţea de transport de hidrogen verde
Banca publică germană KfW a anunţat că va susţine cu 24 miliarde de euro proiectul construirii unei reţele naţionale de transport de hidrogen verde, o sursă de energie prezentată drept o...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- De ce trebuie să vindem motorina la preţuri internaţionale şi nu la 1 leu pe litru?
- Bursă. Multiplii de evaluare ai Romgaz depăşesc mediana companiilor similare din Europa. MOL, OMV, Orlen şi Repsol sunt evaluate mai jos, în timp ce ENI şi Petrom au multipli mai mari
- De ce trebuie să vindem motorina la preţuri aliniate la UE, energia la fel sau gazul aliniat la bursa din Austria, şi nu avem un preţ de un 1 leu pe litrul de motorină?
- Bursă. Multiplii de evaluare ai Romgaz sugerează aşteptări mari de profitabilitate: acţiunile se tranzacţionează la un PER de 6, în creştere cu 17% faţă de mediana companiilor similare din Europa. Spre comparaţie, companii ca MOL, OMV, Orlen sau Repsol su
- Grafic: Situaţia punerilor în funcţiune anuale ale proiectelor regenerabile cu contracte de racordare încheiate, autorizaţii de construire transmise la operator şi autorizaţii de înfiinţare emise de ANRE în perioada 2024-2033