Tot mai multe companii germane se lasă cu bună ştiinţă pradă dependenţei de cumpărătorii chinezi şi de bunăvoinţa Beijingului, deşi se înmulţesc avertismentele că marea putere asiatică le va folosi ca scut

În toamna anului 1984, cancelarul Germaniei Helmut Kohl ateriza în China cu o misiune istorică: punerea pietrei de temelie pentru prima fabrică chineză a constructorului auto fanion...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.