Nici dragostea nu mai are vânzare în China. Problemele economice se agravează şi deprimă consumul, mirajul care le-a atras pe marile companii europene. Economia chineză riscă să rămână exportator de deflaţie

Qixi este o sărbătoare străveche din China dedicată iubirii şi lo­ia­lităţii. Cu această ocazie, tine­rii chinezi obişnuiesc să-şi eta­leze cadourile scumpe primite de la parteneri...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.