ZF IT Generation. Sfatul expertului. Roxana Ceialâcu, lead agile coach. Telekom România: Când am trecut la munca agilă ne-am orientat către o ierarhie mai plată, echipe cross-funcţionale, cu focus pe client şi integrare de feedback

♦ „Aproximativ 30% din plăţi se fac prin aplicaţia mobilă. În continuare vrem să creştem numărul de reînnoiri de abonamente de mobil prin aplicaţia My Account.“ Procesul de...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.