Telekom le-a dat motive de bucurie acţionarilor în trim. II: profitul operaţional a crescut cu 26%, la 36 mil. euro, chiar dacă veniturile au scăzut uşor. Menţinerea veniturilor grupului aproape de nivelul din anul anterior, în ciuda crizei, a fost susţinută de proiectele IT & C livrate de divizia B2B

Grupul Telekom România, unul dintre cei mai mari fur­nizori de servicii de comu­­nicaţii fixe şi mobile, a con­­tinuat să piardă clienţi în al doilea trimestru şi chiar a coborât...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.