Schimbarea de generaţie: cum arată vânzările Lego în România în comparaţie cu Electronic Arts România, care dezvoltă jocuri video. Businessul Lego generează 280 mil. lei vânzări anuale pe piaţa locală, în vreme ce Electronic Arts face aproape dublu.
♦ Aflate la un nivel apropiat de afaceri în urmă cu un deceniu, cuburile Lego şi jocurile video de la Electronic Arts nu au mai mers umăr la umăr
Jocurile...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Cristian Ignat, CEO al furnizorului de roboţi software Aggranda: România a crescut enorm în ultimii ani în zona de IT. „Vrem să creştem impactul proiectelor din România şi Europa Centrală şi de Est, unde vedem un potenţial uriaş de scalare“.
- Business sportiv. Cu numele la purtător. Ce companii dau bani pentru a le afişa brandul pe echipamentele de fotbal din SuperLiga?
- Top 5 cele mai vizitate site-uri, 5 august 2025
- Aplicaţia zilei: Ridely - Horse Riding
- UN UNICORN PE ZI: Insilico Medicine