România, pe un loc codaş în UE după ponderea comerţului electronic în business
România se plasează pe unul dintre cele mai slabe poziţii din Uniunea Europeană din punctul de vedere al comerţului online, în condiţiile în care doar 14% dintre companiile locale fac...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Un grup de nouă state din UE caută să obţină un progres mai rapid decât programele coordonate de la Bruxelles în industria semiconductorilor
- Exclusiv ZF Corporate IT&C. Comunicaţiile domină, dar IT-ul începe să urce în clasament
- Exclusiv ZF Corporate Analiză Supliment ZF Branduri româneşti. Strategie: ce giganţi străini şi-au adus mărcile proprii în România, dar le-au păstrat şi pe cele autohtone? De cele mai multe ori, brandurile româneşti sunt păstrate doar pentru piaţa locală, unde au poziţii de top în vân
- Exclusiv ZF Corporate Analiză Supliment ZF Branduri româneşti. Analiză. Este naţionalismul o sabie cu două tăişuri: un lucru bun acasă pentru brandurile autohtone, dar o provocare la export?
- Financial Times: Bucureştiul ocupă locul nouă în clasamentul oraşelor viitorului. Este între „cele mai bune şi atrăgătoare destinaţii de investiţii“ din Europa. În 2023 şi 2024, Capitala nu îşi găsea loc între metropolele viitorului dar în 2025 a ajuns p