Luni, de la ora 9,30, conferinţa ZF Mobilio 22 - Ce obiceiuri digitale păstrăm după 2 ani de pandemie? Ce s-a schimbat şi ce urmează în telecom, e-commerce şi marketing digital?
Puşi în faţa unei crize sanitare fără precedent şi a unor restricţii pe măsură, cu toţii - consumatori, companii, angajaţi, instituţii - am adoptat masiv noi obiceiuri digitale şi...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- De ce a investit compania taiwaneză Foxconn 800 milioane dolari în campioana chinezească din sectorul semiconductoarelor, o companie a duşmanului
- Tranzacţie surpriză: SeedBlink a cumpărat Symbid, o platformă de crowdvesting din Olanda
- Grafic: Cum arată coloana vertebrală a businessului românesc în ultimii doi ani
- Afacerile fabricii de cabluri optice şi electrice Prysmian din Slatina au crescut cu 26% în 2021, ajungând la 1,35 mld. lei. Producătorul are 1.140 de angajaţi, cu 40 de oameni mai mult decât în anul precedent
- Top 5 cele mai vizitate site-uri, 15 august 2022