Lucian Ghinea, CEO al 112Hub - specializată în matchmaking pentru outsourcing IT: Tranziţia către dezvoltarea şi comercializarea de produse proprii poate fi o alternativă viabilă, însă plină de riscuri. Dezvoltarea de produse necesită investiţii semnificative şi expertiză solidă în marketing pentru a asigura o poziţionare şi promovare eficientă pe pieţele internaţionale
Într-o piaţă locală estimată să genereze venituri de 375,4 milioane de dolari în 2024 din outsourcing IT, România îmbină costurile competitive cu livrarea de soluţii tehnice de...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Cristian Tănăsescu părăseşte Freshful după aproape 4 ani
- Un dispozitiv de detectare a apei dezvoltat de maghiari ar putea începe să opereze pe Lună
- SpaceX a lansat un satelit polonez pe orbită
- Obsesia Americii cu supremaţia tehnologică riscă să sufoce evoluţia Europei de Est
- Mihai Nica, Daktela: În 2024, România a fost divizia cu cea mai accelerată creştere şi dezvoltare din cadrul grupului