Interviu ZF. Cum a ajuns eMAG, cel mai mare retailer online, la decizia de a-şi închide call centerul şi de a migra la Dana, o soluţie de chatbot a americanilor de la Salesforce, instalată de subsidiara locală a britanicilor de la Endava

♦ „Dacă toţi oamenii pot să scrie comentarii pe Facebook sau pe Instagram sau să scrie pe WhatsApp, atunci am considerat că pot să discute şi cu Dana. Da, sunt discuţii dacă...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.