Grupul Telekom nu va „angaja“ 700 de roboţi în locul celor aproape 700 de oameni ale căror posturi vor fi restructurate, însă realitatea este că activităţi repetitive din back office vor fi transferate către asemenea aplicaţii pentru a creşte eficienţa

Simplificarea proceselor interne şi a ofertei comerciale, digitalizarea şi automatizarea unor operaţiuni, dar şi presiunea pentru o îmbunătăţire a rezultatelor financiare reprezintă...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.